Lean office esettanulmány

Ügyvédi iroda:

A dolgozók néhány órás oktatása után a vezetőséggel áttekintettük a jelenlegi folyamatokat és kiválasztottuk a leginkább problémás területet. Ezt követően aktív dolgozói részvétellel, workshopok formájában elkezdtük a kiválasztott folyamat elemzését és a veszteségek megszüntetését. Az elért eredményekről folyamatosan tájékoztattuk a vezetőséget.

Eredmények:
- Bejövő postai küldemények kezelésének megoldása, nincs többé elveszett küldemény
- Ügyfelekkel történő kommunikáció rendezése, kettősségek és félreértések megszüntetése
- Információ biztosítása: az ügyfelek megtekinthetik a folyamatok állásást, nem kell telefonálgatniuk
- Időpont egyeztetések megszervezése, közös naptár kialakítása
- Dossziék rendjének kialakítása, nem kell keresgélni
- Adminisztráció segítése a megfelelő Excel táblák kialakításával